Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sofia - 11 maj 2009 18:50

Vad skönt det är med dagar då man känner att man

 hunnit med mycket :)

sånt gillar jag ;)



Bjuder på en väldans Fin Bit.

Tur det finns folk med bra musik smak ;)



Av Sofia - 11 maj 2009 11:48

Helgen har varit lite blanda, mycket att göra på jobbe mn det har gått bra trots allt. Var ett kanon gäng som jobba och det är värt mycket :) tur att vi har humor iaf  och kan skratta åt allt heheh :)

Och trött har jag vare somna i soffan i lördas...

inge vidare sällskap..förlååt :P men det gick juh bra ändå :)


Idag är jag iaf ledig och ska åka hem till mamma och pappa och hämta lite rabarber som jag ska ta med mig till mormor när jag åker dit och fikar snart :)

Sen ska jag väll möta upp elsybobby och leka lite :) får se vad vi hittar på :)


Vilken tur att jag fick lite sol på min ledgi dag då, även om jag inte kommer sola eller nått så äre alltid trevligare med fin väder :)


Nä nu ska jag åka om jag ska hinna med mig innan träningen ikväll:)


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards