Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Dance With Somebody!

Av Sofia - 10 mars 2009 14:42

God dagens!


Vad har hänt sen sist? ja i fredas vart det mys kväll hemma hos bella, jocke och oliver, GOD DAEM vad stor han ha blivve och pappa upp i dagen ;) hehe

Bella va snäll och förgade min häärliga utväxt:)


Lördan bestod utav jobb 7-12, sen hem powernap, göra sig klar, åkte ner till stan till Elins systers lägenhet där kvällens förfest skulle avnjutas :) Det var jag elin, frida, Mia, Anna o Lina. Sen kom det ett par pojkar oxå.


Kvällen fortsatte på Aveny med diverse bravader hahaha vi kan juh. Sen vart det en taxi och max drive i typ en timme hahaha, mn gott mä mat :) sen så sov elin över som vanligt :) kul med sleepover ;)

 Glömde även visa kortet i taxin i all hast eller i dimman haha, så taxi mannen ringde upp mig på söndagen och undra om jag saknade mitt kort och det gjorde jag juh så får se om vi hinner svänga förbi där ikväll.


Det var en konstig kväll fast på ett bra sätt hehehe


Söndag, upp typ kl 9 piggelin som bara den, vet inte vad det var för fel haha sen så Vart det Bio och midda med elin mamma lena och mamma kerstin.

Såg män som hatar kvinnor. AS bra film! Sen midda på Tusen och en natt. Mycket god mat ocxh trevligt sällskap. Detta ska juh vi göra om.


Igår hade jag en seg da, vart väll inte så mykke plugg som jag ville men men vad ska man gö då man inte var taggad för det. Det har dock gått bättre idag :) men nu har jag gett upp och ska ta och våfla håret inför kvällens kalas :)


Ha en kalas bra dag alla!


Pöss Häjj!

 
 
Elin

Elin

10 mars 2009 15:54

Thanks baby, you are my rockis och klippa!
Det är vänner som du som gör mej stark!

Puss

http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards