Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Sofia - 3 mars 2009 22:08

Ja 9idag har jag haft noll motivation till nånting, mn har iaf skrivit på min kära uppsats och sen så vart det väll inte så mykke mer heheh, man lallar på, så går det när du inte håller koll på mig BLÅSLINDA! Tur du kommer imorrn så det blir nån ordning hahahah


Annars idag så har jag haft ett väldans trevligt samtal med min chef, dör jag fick reda på lite mer om hur det bli nu när jag kommer tebax och ska jobba efter skolan, samt sommar semestern! FUCKING GREAT! min första RIKTIGA semester :) på riktigt alltså. Känns kanon hääärligt må jag säga :) mn tog bara 3 veckor för vem vet vad sen sommaren och hösten har ett erbjuda ;) hehe


Sen ikväll har jag, mamma, malin o bellis tränat. Göttans, Känner mig som en ny mäönniska. Jag behövde verkligen träna kändes jag.!

Nu är jag redo för nya tag.

Nyttig midda blev det oxå, kan juh nästan inte bliiiii bättre :P hehehe


Nu ska ja slänga mig i soffan och hinka i mig massa vatten, törstig blev jag heheeh


Nattinuffsan! Pöss häjj! 

Ovido - Quiz & Flashcards