Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Sofia - 2 mars 2009 15:39

Ryan Reynolds I Filmen

" Just Firends"

Så Kul Och Mycket bra film oxå :) 

Av Sofia - 2 mars 2009 15:28

Jaha då var det månda igen och nu ska jag ta tag i mitt liv IGEN haha känns som att man försökt med det varje månda nu haha men det får man göra :)


Mn trivs inte bra med mig själv just nu så nu MÅSTE nått göras!


Och för att uppklara vissa missförstårnd så är Sofia ågren fri och singel till 110 % . Och Bobby är vad jag kallar min Elin Aka Elsybobbyduviust!

Så där nu har vi rett ut det där oxå hahaha


Idag har det blivit uppsatsskrivning mn körde fast lite och då blev jag less så nu har jag lagt den åt sidan för att ta tag i den en annan dag :)


Imorrn kommer fröken hagman och då blire psykiatri hela dagen lång :) skojj skojj, vi kan juh det där vi :)


Nu ska jag ta och ja jag vet inte ja surfa runt lite och kolla om någon budat över min klänning för 3 kr på tradera :) det är juh en häärlig sida ;)


Pöss Häjj!



Ovido - Quiz & Flashcards