Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Sofia - 26 juli 2008 12:15

jaha då har man jobbat 5 timamr nu då. bara 5 kvar hehehe :)

   har gått kanon bra känns juh härligt då det är helg och dö varmt och mest av allt vill man åka på playan och dega men Nä det fick man inte. men det tar jag juh igen nästa vecka då jag har S E M E S T E R!  


känns förjävla bra kan ja lova :)


Ja idag jobbar jag ska väll ta en powernap nu och packa lite elelr så tar jag en längre powernap och packar imorrn, får se får se :) efter jobbet ska jag åa till friday en sväng och härja lite sen är ju Sofia en så snäll och underbar vän så hon har lovat att åka på en lite roadtrip till Sthlm och Hämta Linda och Linda. Jag är bra snäll så det blir roadtrip i natt sen direkt till jobbet då vi kommer frami sundsvall då jag jobbar 8-16.30 imorrn:) nice nice


nä nu ska jag ta och lägga mig i sängen och slå på en film, tror även att min dator har fått virus mn mn det tar jag itu med EFTER semestern :)


Ha en kanon bra helg alla :)


DET ÄR VAAARMT! 

Ovido - Quiz & Flashcards