Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Sofia - 14 juli 2008 21:15

Lörda- Måndag tillbringade jag i Underbara Bodsjöbyn. Har haft mycket skojj skönt att komma bort ett tag.

Har kokat saft, haft frukost vid strömmen ( Även min underbara idée), Lyssnat på åskanoch kollat på regnet, Myst, Skrattat, Sovit, Varit hårfrissa till bror, Ätit och Druckit gott, Crusing I Bräcke, Roadtrip, Träffat folk som jag inte träffat på ett bra tag.

Allt som allt har det varit en av de bästa helgerna på länge.

Så nu är man tillbaka i lilla sundsvall igen då. Även om det är större än Bodsjöbyn så är det nått alldeles speciellt med att vara däruppe. Kan inte sätta fingret på vad det är mn det bara är det.

Nä ska nog slå på en film och mysa till det lite här i min ensamhet,

 nån som vill göra mig sällskap?? hehe

hare så bra alla

Nattinuffsan!

Puss Hej 

Av Sofia - 14 juli 2008 21:09

Ja tänkte skriva lite om helgen som varit. 

I fredas så åkte Jag, Mia, Ida Och Linda ( Mias syster ) till Jättendal ( 5,2 mil utanför Sundsvall ) för att kolla på H I G H L I G H T S !

Det var en kanon spelning och en kanon kväll.

Hade jätte skojj med damerna som var med.

Herrarna var bra roliga dom med :)

Efter det var slut på spelandet och surrandet så for vi in till tan och jag och mia drog en sväng på olearys.

Träffade på stoffe ( malins snygga bror hehe ) utanför när det stängde så surra med han ett tag sen åkte jag och Mia en härlig taxi resa hem sisodär 5 på morron :)


Mycket lyckad kväll må jag säga, Tack För det :)

Ovido - Quiz & Flashcards