Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Sofia - 1 juli 2008 20:30

Tisdag underbara tisdag eller nått hahaha


idaghar man flängt och flängt. KÄnns det som iaf. Klev upp hyffsat tidigt för att vara jag. 9.00 alltså :)

kändes juh väldigt bra och tyckte jag låg bra till i tiden mn nääää.

har inte hunnit med nått jag skulle göra hahaha


Skulle juh ha en städ och tvätt dag idag mn icke! så blev det inte.  For med Mia och barna ner på staden för det hade tant sofia lovat :)

mkt trevligt :) lite folk dock mn de sparar sig väll :P


Sen till tandläkaren på en akut tid. Tandvärk IGEN! ajj ajj. Andra gången på en månad nu. Det är dax för dessa tänder att ryka och in med lös tänder tror jag! *Förbannad*

 Slapp iaf pencillin :) Thank´s Mate!


Efter tandis åkte jag hem slängde in en tvättmaskin for till jobbet och hämtade några vänner och sen bar det av till bolaget. Lika bra att handla idag så har man allt kirrat :)


Sen så hem med alla dom och mot mormor och midda. Jag är såååå mätt kan jag lova. Hemmagjorda köttbullar och grejjer. Jordgubbar med glass MUMMA! rullade hem därifrån hahahaha. Men gott vare :)

Mormor är BÄST!


Baklampan på bilen hade även pajjat så först tänkte sofia leka lite mekaniker sj mn insåg att det skulle nog inte gå så bra så hon ringde sin vän Egge och han ställde upp med attt visa henne hur man bytte lampan.

Han skulle även hjälpa mig med att sätta tillbaka den mn jag tänkte.

Hur svårt kan det va!?

Så tjurig som jag vart så tog jag isär allt och tro på fan att jag fick till det :) WIiiihooo vilken lycka! Kanske dax att byta yrke??? hehe


Nu sitter jag hemma hos mor och far eftersom jag är internet lös och sen så vill jag inte åka hem och städa :( mn mn måste väll göra det.

Missade skansken gjorde jag oxå Daem!

ajja får se reprisen i helgen då man ligger bakis i soffan hahahah.


Imorrn börjar kalaset! Denna vecka kommer blir Grejt!

Oxå kommer min kära vän Emma aka Huspapa ner och ska leka med mig.

 Kan det bli bättre!?


Nä det är bara att ta tjuren vid hornen och åka hem och städa så man kommer i säng nån gång.


Haha verkar osm jag gjort en del idag iaf hahahah

Jag Rockar Fett!

(till dom som inte redan visste det, vilka det nu skulle vara haha)


Hare så bra alla! Vi ses i öltälten!

Party Party!



Ovido - Quiz & Flashcards