Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Sofia - 20 maj 2008 16:02

By the way! såg senaste One tree hill. Myyyycket spännande.

Kan knappt vänta en vecka juhe :(

mn jag hoppas på att det blir som jag troro,

mn på senaste tiden så har serien inte velat som jag vill

mn mn hehehe det visar sig!

Av Sofia - 20 maj 2008 15:35

Hej Hopp! har blvit utmanad av Malin så får väll ta och skriva en rad eller två då.


Tre namn du går under:
 

  • Sofidiust
  • Ågren
  • Puman


Tre saker som skrämmer dig:


  • Förlora någon som tycker om
  • Bli arbetslös
  • Bli Ensam

Tre saker du har på dig:


  • BH
  • Trosor
  • Farmors hemstickad tjocksockar , det är grejjer det ;)

Tre saker du tycker om:


  • Mina Vänner
  • Min Familj
  • Jägermeister


Tre saker du ska göra den närmaste tiden:


  • Plugga Klart
  • Åka Till Elin i Vårgårda
  • Pussa På Bella och Jockes Bäz


Tre av dina favoritlåtar just nu:


  • iron maiden - runt to the hills
  • adema - the way you like it
  • imperiet - vart e vargen


Tre saker du verkligen vill ha:


  • Vara klar med skolan
  • Pengar
  • En renovering utav lägenheten
Ovido - Quiz & Flashcards