Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sofia - 8 maj 2008 14:36

Jaha då äre torsdag och här sitter man och lökar som en annan ja jag vet inte vad. ska snart hoppa in in duschen mn ska pacak upp tvätten från igår och sen packa min resveäska, va fan ska man ha med sig då? gaaaah tycker sånt är jobbigt jag vill juh ha med mig allt möjligt så man kan välja mn nä det går juh inte mn det ska nog gå ändå :)


Idag är det juh torsdag så ikväll blire galejj på AVENUE! till H I G H L I G H T S:) det blir bra jävla gött. Förfest hos zäta my grannen med lite guitarr hero och sing star. jag komemr vara hes imorrn hahaha mn det bju juh jag på :)


SÅ imorrn komemr Linda W och hämtar upp mid vid halv 10 bäst man ser till att vara uppe då :P hahahaha mn sååååå skojj vi ska ha :) måste komma ihåg att ladda kameran oxå :) det r nog bäst att sofia tar och skriver en kom ihåg lista :)


Tusen tack igen malin för hjälpen igår :) jag är hel nöjd :) tack tack och hopps vi ses ikväll :)


Nä nu ska jag packa upp och packa ner sen duscha och kila över till grannen :)


Hörs på sönda ha en kanon kul helg alla för det sk jag :)


Miss You Elsy *Kärlek*


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards