Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Sofia - 7 maj 2008 16:07

Ja mn äntligen var internet tillbaka efter en timmes surr med com hem mn det var en trevlig kiille jag surra med så för mej gjorde det inget alls ;P haha. har även kommit på att jag gillar att skriva ÄNTLIGEN i min inlägg haha ajja det bju juh jag på så vänj er :P För det är ett ord jag gillar :) tydligen


Ja vad har hänt då. Har lagt upp lite bilder. de ligger hyffsat i ordning så ni får väll gissa vad som hör till vilken bild hahaha


PÅ sista april vart det grillning hos mami och papi. Tusen tack för att vi fick låna huset:) Var guld värt :) och väldigt mysigt. Dock vart det en tidg kväll mn mn kan va skönt det med :)


Sen är det lite bilder sen Nattas födelsedag:) hon gillade juh paken skaaarpt :) Bobby vi kan vi mm det kan vi ;)


Sen i måndags vart det grillmys med damerna från jobbet. När vi kom dit Höll Linda W oich Linda H ¨på att bygga en cykel för då hade Linda W köpt en. Det gick väll sådär mn dagen efter kom hon cycklandes till jobbe iaf så den höll, Mycket bra :)

maten var även god och vi avslutade kvällen med att göra något test om vad våra stripp namn skulle bli. Jag gillar juh mitt bäst ;P.


Nä Nu ska jag tvätta håret och plocka ihop lite. Sen så kommer malin och ska färga mitt hår samt att jag har tvätt stuga ikväll så det här blir en bra dag det med :)


hare gött!


Imorgon H I G H L I G H T S! ÄNTLIGEN ;)


Fredag ÅKA BÅÅÅÅT! Party Party



Ovido - Quiz & Flashcards