Alla inlägg den 18 december 2008

Av Sofia - 18 december 2008 23:02

jahapp första dagen på mitt "jullov" har varit rätt lugnt,


Upp imorse skjussa mamma sen hem käka frulle somna till i soffan till the voice! HUR nu det kunde hända !?

vakna till sen lite senare, låg kvar i soffan, bara njöt av att kunna ligga där utana tt känna massa stress över skolan mn jag gör det ändå, har väll inte riktigt fattat att jag inte behöver göra nått mer detta år :P


Ajja sen for jag iväg och jobba kvällen, gick bra.


Nu har jag tage en dusch och nu blire sova


Nattinuffsan Alla!


Pöss häjj



Av Sofia - 18 december 2008 00:23

Sitter och kliar i hårbotten hehe, mn det är det värt! Jävlia hårfärg haha

Tusen tack malin för att du färga mitt hår! Guld Värd!

Har haft en trevlig kväll med mina damer so jag inte träffat på ett bra tag då jag har så mykke annat att ordan med.

men nu har jag iaf jul lov!

Så det så!

Var på en roadtrip till njurunda och hämta mias karl, trevlisch mn haaalt, kör försiktigt alla :)

Nu lämnar jag skolan föär några dagar och fokuserar på  jobb för hela slanten och planera Åre! jiiihhaaaa

Det ser juh JAG fram emot, Eller hur ladies!?

Ajja Nu sova snart upp igen

Nattinuffsan Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards