Alla inlägg den 7 december 2008

Av Sofia - 7 december 2008 14:51

Jag har bloggtorka, tycker inte att det är nå roligt att skriva längre

så då får alla läsare läsa samma inlägg om och om igen :)


Men det bju juh jag på!


Ja vad har hänt då!? inte spec mykke, jobba, plugga härja med mina damer. vi var på julbod/ highlights! se bilder på Zätas bilddagbok

för jag orkar inte lägga upp nå bilder.


Har haft klassfest och det var så kul att pörtan, sultana och remy kom, det var juh bland det bästa :) bilder därifrån kan ni se på Normalins blogg.


Nä nu ska ja kolla på Twilight och mysa till det sen blire dammsuga :)


Imorrn äre skola all day long bejby! Sista dan detta år :) wiiieee


  • Nyår I Åre! 28/12-08  -  4/2 - 09 Så jävla skojj!

  • Födelsedags firande på Båten 13/2 - 09! Happy Birthday To Me!

Händer massa mer tok mn det får ni förhppningsvis höra om

när det hänt om jag orkar skriva om det hehe!


Pöss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards