Alla inlägg den 16 december 2008

Av Sofia - 16 december 2008 11:40

Nu ska ja skjutsa min kära bror runt halva stan

sen blire jobb 13- 21.30

Häjj Häjj!

Av Sofia - 16 december 2008 01:12

Ja som sagt har man lyckats vända på dygnet mn hoppas man lyckad vända tillbaka det imorrn då när man ska skjutsa mamma på jobbet,

för hon är så gullig så jag får låna bilen imorn

så jag slipper gå hem i mörkret från jobbet, känns inge vidare kul

med tanke på det som hänt förut,

vem vet värre saker kan juh ske.


Annars då? Längtar som en galning till nyår! gaaaah

mn nu äre bara

12 dagar kvar sen så smäller det :)


CSN är knäppa som fan! jag fattar inget !? hahaha mn det verkade dom

inte heller göra så jag vet inte :)


Pluggi pluggi pluggi jobbi jobbi jobbi det är det mitt liv består av just nu. Hinner inte med nått annat tror jag :(


ajja till helgen blire mys kväll iaf med pumorna och

på onsdag kanske mys till bönderna. Hejja Elias.

Min Underbara vän Malin ska juh färga mitt hår så jag blir snygg till nyår

 sen blire klippning på fredag :) wiiiieeee


Nä det är väll det som händer :)


Och Mia min gullegris klart du ska få komma upp till underbara Bodsjöbyn! det ordnar jag :)


Nu MÅSTE jag sova om jag ska vakna när klockan ringer.


Såg by the way en skit bra svensk film på TV nu därför jag är uppe så sent, När Mörkret Faller heter den. SÅÅÅÅÅ Bra ! Rekommenderar starkt den!


Nattinuffsan alla!

Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards