Alla inlägg under november 2008

Av Sofia - 5 november 2008 11:22

Grattis På Födelsedagen Niklas! 

Du Saknas Oss

Av Sofia - 3 november 2008 23:26

Vänner är det bästa livet har att ge

och jag är lyckligt lottad att ha fått de bästa man kan ha!

Life Is Great!

God natt Mina Underbra Angels!


Av Sofia - 2 november 2008 22:47

Ja det var juh SKANDAL att H I G H L I G H T S åkte ur dansbandskampen! vad FAN hände??

jag ,Mia och Zäta plus Kerstin rösta iaf smo bara den mn inte fan hjälpte det,

ajja nu äre bara att hålla tummarna att de blir

inröstade utav juryn till finalen!

*håller tummarna*


Annars så har helgen varit lugn och jag ahr faktiskt jobbat heeela helgen. känns skönt att får lite extra klirr i kassan,

behövs hos denna fattiga student hehe :)


Nu är jag slut som artist och har diverse krämpor så nu ska jag

 krypa ner under täcker och se på en film.


nattinuffsan! Pöss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards