Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sofia - 14 november 2008 10:27

Jag har blivit utmanad av : Johanna



Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utamana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


  • Jag älskar att snooza på morron och snoozar ofta förlänge så jag försover mig.


  • Jag väntar gärna några dar med att diska tills det har blivit ett berg och jag MÅSTE diska


  • Jag tror att jag slutat snusa av mig själv nu när jag varit sjuk en vecka.


  • Jag är pälsdjursallergiker, så har aldrig haft nån spec kontakt med djur, så därför gillar jag inte djur.


  • Jag är en shoppoholic. Önskar man va miljonär!


  • När jag äter mat vill jag gärna att det är lika många dela utav allt så tuggorna går jämt upp. hehe jag är stööörd JA!

  • Jag tål jävligt mykke alkohol. Konstigt.......

Ajja jag utmanar iaf Linda Z, Miano, Malin H, Elsy, Petra, Linda W, Linda H


nu ska jag äta en macka och gå till tvättstugan! Pöss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards