Alla inlägg den 18 november 2008

Av Sofia - 18 november 2008 21:51

Ja jag är peppad som fan :) vet inte vad som hänt men har lixom fått en ny tädning i livet :) ä'r nog för att allt går så sjuk bra just nu!

och det händer massa roliga saker hela tiden :)


  • Skolan går kanon bra och min fröken tycker jag är typ BÄST!

  • Jag har slutat snusa! DE NI! en vecka och 3 dar utan snus nu.

       Jag ÄR duktig :)


  • Julbord snart, Fira Nyår I Åre och åka skidor och festa. boka båtresa tills min födelsedag!

  • Att jag har så underbara vänner och familj i mitt liv! Livet är wonderful just nu!

Ja jag känner mig bara super peppad på livet och allt som händer.

Kan juh inte bli bättre!

Nu ska jag dammsuga och slänga på

min nya inköpta matta pch grejja lite med lägan!


Hej då alla!


Ovido - Quiz & Flashcards