Alla inlägg den 24 december 2007

Av Sofia - 24 december 2007 18:06

Men måste juh bara skriva lite om helgen. Den har varit sååå skojj. en härlig fest i fredas må jag säga. mm det var det. Sen i lördas vart det en sväng på aveny, där var det ett gryyymt bra band som spelade. Förstår att vissa hade ont i nacken om jag sgäe rså, förstår även INTE varför vissa inte fattar vad ett nej är ?? vart det sju ggr eller ? hahaha vikka dårar det finns, man är väll sj en utav dom mn det bjuder juh jag på :)

Nä denna helg var lyckad och de tär jag glad för.


Tack alla söta små vänner ni är underbara.


jag säger bara en sak: S K R Ä C K E N 10 st Guldstärnor om inte fler hahahaah


back to jobbet. 


Puss hej



Av Sofia - 24 december 2007 18:00

Jaha då var det julafton och jag har redan hunit med att jobba 6 timmar, ätit jul mat, sovit 2 timmar, öppnat julklappar och nu är man på jobbet igen. Vilken hääärlig dag :)


Det gör mig inget alls att jobba på jul. Det är ganska mysigt faktiskt.


Jag hoppas att alla söta små nissar har en underbart bra julafton och allt det där som hör till.


Nu ska vi fika på jobbet. Undra om det finns nå gott ;) det gör det nog.


God jul alla igen.


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards