Alla inlägg den 17 december 2007

Av Sofia - 17 december 2007 20:49

Jaha då var det en vecka till julafton då. Har ingen som helst julkänsla i år, vet itne vad det är mn mn det kanske blir så ibland. Ska även jobba hela julen mn det känns mer skojj än jobbigt. Har jobbat alla jular sen jag började jobba så det gör mig inget. tycker det kan var alite mysigt :)


Men idag är jag städtant för fulla muggar och det känns oxå bra. Tror jag är i en punkt i mitt liv då jag mår väldigt bra. Kom in på skola med så det var juh den bästa julklapp jag kunde få.


Livet är bara så härligt just nu och Elin du underbara kommer juh hem på torsdag och blir i stan ett tag och det gör juh inte saken sämre om jag säger så. Love u darling!

 Så i helgen blir det håll igång och det känner juh jag att jag var värd.


Nä  man kanske ska ta och städa lite mer så man kan sätta sig i soffan sen med gott samvete ;)


Även fast det är så mörkt nu så har jag aldrig sett så ljust på allt som jag gör nu. Mitt hjärta ler och livet leker.


Ha en kanonn härlig månda kväll alla söta små troll.


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards