Alla inlägg den 7 december 2007

Av Sofia - 7 december 2007 23:47

Sitter just nu hos mia och är barnvakt åt nathalie den lilla gobiten :) ida har oxå varit här mn hon åkte hem för ett tag sen, det är fart på den damen mn hon slocknade ganska fort när vi kom hit efter våra utflykter hehehe.


Vi har varit på ica, till min mormor, till bella sen hem till mia för sovning=)

det är inte lätt att ha 2 barn en på 1,5 år och en på 3,5.det gäller att man har koll då hahaha. men det har gått jätte bra och vi har haft så skojj så, det verkar som att damerna oxå haft det för de var helt slut och slockande på en gång vi kom hem hahaha skönt för mig ;) nä skojja bara jag har oxå haft jätte skojj många skratt, barn är juh för jävla roliga =) så detta kan jag juh göra om mm det kan jag =)


nä nu ska jag sätta mig i soffan och käka lite chirre och dirre och vänta på mamma mia :)


hare bra alla


Nattinuffsan Sov Gott


Puss hej


ps. hade tyvärr ingen bild på ida mn ska fixa det och lägg upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards