Alla inlägg den 11 november 2009

Av Sofia - 11 november 2009 15:30

Hejsan!


Idag har varit en seeg dag men fått så jävla mycket gjort jag fattar inte hehehe :)


Även fast jag itne kelv upp försn 10.15 så har jag hunne med mewr än vanligt, tydligt att man har flyt mm det är tydligt det :)


Klev upp i morse och var med död än levande med efter ett glas obay och hårdbrömacka s var det fixat. Kollad epå nya 90210 sen vart det till att baka inför morgon dagens kalas. Älsklingen Fyller juh hela 28 år imorrn :) wiiiieee jag älskar kalas :) Blir dumle kakor och smörgåstårta :)

Sen efter baket har jag städat hela lägan och även plockat ni massa tvätt samt rensat lite Älsklingens garderob. Det behövdes kan jag lova hehe, när jag skule lägga in ett par byxor idag så rasa ALLA kläder ut och då vare juh lika bra att vika ihop alla och lägga in det lite bättre så allt får plats. Får se om han märker nått då han kikar in i den sen hehe :)


Men nu ikväll är det jobb på listan ( 16.30 - 21.30 ) och sen när jag kommer hem blir det till att göra smörgåstårta då jag jobbar hela dagen imorrn och inte hinner göra det då :)


Bjuder på en KANON LÅT! Den har poppats flitig heeeela dagen och alla andra dagar för den delan med hehehe


Nä nu ska jag ut och promenera i snön :) Ha en kalas bra dag / kväll.


Pöss Häjj! 

Ovido - Quiz & Flashcards