Alla inlägg den 9 november 2009

Av Sofia - 9 november 2009 12:56

Sitter här i en tyst och tom lägenhet.... det är måndag och jagvet inte vart denna hegl tog vägen....helt sjukt.

Iofs har jag gjort sååå mycket denna helg mn det är juh kul oxå :)


Freagen då had ejag min sista praktik dag. KÄnns lite konstigt, trivdes verkligen jätte bra där på 26A. Efter dagen var slut åkte Älsk och Jag och handla lite inför helgen. Sen vart det bara mys heeela freda :)


LÖdag bestod utav frulle på sängen, melodikrysset so vanligt då jag är ledig på helgen. Panschis varning JAG VET mn BRYR MIG INTE! det är juh dö mysigt att ligga i sängen och lösa det :)

Sen var det till att kliva upp och göra sig i ordning för Dopet. Det var Linda W på mitt jobb som skulle döpa sin dotter. Mkt fint dop, trevliga människor och gott fika ;)

Sen var bara till att åka hem därifrån och börja förbereda kvällens Middag. Hade nämligen bjudit in mina och Älsks Päron på middag. Fick jätte fina blommor utav Svärisarna och mina päron.


Det är tur att man har världens bästa Pojkvän/Sambo för han hade då städat och gjort fint då jag kom hem :) <3<3<3


Middagen var iaf väldigt lyckad och det åts gott, dracks gott och skrattades en hel del :)


Fars Dag var en "tung" dag hehe för alla tror jag hehe, mn åkte iaf till mamma o pappa och käka midda sen hem igen och kolla på film :)


Jaja idag ska jag jag jobba igen., 2 veckor vad fort de har gått. känns skönt iaf med en kort kväll sen är jag ledig imorrn. Då blire plugga för hela slanten :)


Nä Nu ska jag glo på Desperate och passa på att mysa lite innan jobbet.


Bjuder På En Häärlig Låt Av En hääärlig Kille! Alla Ni Som Såg

Ullared I Måndags Vet Vem det Är!

heheheh GULD!







Hare Gött!


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards