Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Torsdag!

Av Sofia - 15 oktober 2009 12:07

Hej hopp!


Här är allt bara bra och livet rullar på. Jag har mycke just nu känns det som och jag hinner inte med mig, vilket gör att jag blir stressad och irriterad.


Men i helgen är jag iaf ledig och då ska jag förhoppningsvis hinna med att grejja bort det mesta.

Ska juh bli Sambo nu på heltid :) bor juh typ redan hos Erik mn nu ska det bli officielt. Lillebror ska hyra min lght i andra hand ,om nu styrelsen godkänner det, men det borde inte vara några problem. Kul för honom att få flytta hemifrån nån gång oxå.


Jag kommer väll lämna det mesta kvar i min gammla lägenhet då Erik har det mesta, lite små prylar men mest kläder kommer jag ta med mig heheh har juh som sagt 3 garderober som är fullproppade me dkläder nu så jag vet inte hur det ska gå nu med att få plats :) hahaha jaja det visar sig :)


Annars så jobbar man på som aldrig förr känns det som hehehe mn det gör inget då jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb :) visst kan man ha dagar då man är less och trött men det har juh alla.


Ska på praktik på sjukhuset v.44-45 på Ortopeden. Ska bli spännande må jag säga :) hoppas man får se massa häftiga grejjer :):)


Sen är det juh så att all vårdpersonal ska vaccinera sig mot svininfluensan och det börjar dom med idag så får se om jag hinner pallra iväg mig imorrn kanske då jag slutar kl 12. Jag ska iaf vaccinera mig och blir det inte imorn så blir det till veckan.


Jag är så glad för alla mina vänner över att de har så fina familjer och lever bra liv. Att de jagar sina drömmar och mår bra. Vissa ska blir föräldrar IGEN eller för första gången...wiiiieeee sååå kul :D:D:D

andra ska flytta och prova på ett nytt jobb,

eller börja plugga igen för att kunna få det dröm jobb de vill ha :)

 

Ja allt verka gå så bra för alla inklusive mig då jag vandrar runt här på

mina rosa moln och bara är fylld utav Lycka.

Jag Älskar Mitt Liv, Älskar Min Underbara Pojkvän/ BLivande Sambo, Jag Älskar Mina Vänner som varje en av dom är One Of A Kind och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dom.



Nä nu ska ja ta och käka en korv mä brö och sen ta en promenix till jobbet. 


Ha En toppen dag Allaihopa!


Pöss Häjj!

 
 
Linda

Linda

15 oktober 2009 16:03

Vem ska ha barn igen? :) Pussss! LOVE YOU !

http://lindazetterberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards