Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Sofia - 24 augusti 2008 21:22

Jahapp då har helgen gått och fort har det gått oxå. Jobbat sista officiella dagen idag. Känns helt OK faktiskt. Nu kommer Sofia att bli tråkigare än någonsin. Från och med imorgon så börjar mitt pluggande igen och semestern är över.


Jag känner mig peppad och r4edo. Helgen som kommer ska jag spendera med mina underbar familj och mormor. KÄnns jätte kul. Det ser jag fram emot väldigt mycket.


Just nu känns livet underbart, det är så mycket jag ser fram emot att göra och allt kommer att bli sååå bra :) Man måste bara ro och vara lite tjurig ;) hehehe


Nä nu ska jag slå mig ner i soffan och ringa min underbara vän Elin som jag saknar väldigt mycket :( Men snart kommer jag ;) hehehe


Hare gött alla!


Puss Hej


My Life Is Fantastic!

Ovido - Quiz & Flashcards