Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Sofia - 23 augusti 2008 23:36

Ja då är det lörda kväll eller natt för mig hehhe. börjar juh jobba kl 7 imorn så det blir till att slå på en film och sova. Har laddat hem PS i love you, för ungefär 1000:e gpången. ÄNTLIGEN hittade jag en med bra kvalitre och text :) det är juh kanon :) även om jag sj tycker att min engelska är kanon så missar man alltid nått när man kör otextat.


Kvällen har jag spenderat ensam hemma, kändes lite konstigt på en lörda kväll mn ändå helt OK.

Har kollat på lite serier och en beck film. Tror mina ögon kommer bli fyrkantiga. Ha HA


Har jobbat idag oxå var kanon skojj :) Me löv My Jobb. Kommer sakna det nu när man ska plugga igen, men å andra sida har jag massa ROOOLIGA saker inplanerat. Så det känns inte så tokigt ändå :)

JObbar sista dagen i morrn 7 - 21. Sen lär man väll ta på sig lite extra arbete oxå mn kommer inte alls bli samma som förra halvåret då jag jobbade alldeles för mycket.


Ska sälja min lägenhet oxå om några månder. Nån som är sugen på att köpa en stor 1:a i korsta? Billig och kanon bra. har aldrig trivts så bra som jag gjort här men ska som  sagt flytta pga av jobb och nytt liv på annan ort :)


Nä nu blire film och krypa ner under täcket.

Nattinuffsan Puss hej 

Ovido - Quiz & Flashcards