Alla inlägg den 22 december 2009

Av Sofia - 22 december 2009 12:52

Sååå skönt att vara ledig idag, tog mig en sovmorgon till 10.00 Sewn vart det frulle oboy och ägg macka till våra bästa år :) Kan juh inte bli bättre :) hahaha


Nu har jag glott runt lite på bloggar och sånt där som fördriver tiden så nu vart kl så mycket så jag måste göra mig klar för att åka ut på birsta en sväng. Ska handla de sista klapparna :)


Jag jobbar juh i jul så det blir väll inget riktigt jul firande för min del , men det är förjävla kul med julklappar ändå tycker jag :) Men gillar mer att ge bort än att få, men så är vi väll de flesta av oss :)


Nä nu blire till att svida om och kasta på sig ett ansikte :)


God Jul Allihopa. Jag är juh sämst på Att blogga så lär väll itne ta mig tid att skrvia nått nytt inlägg innan jul :)


GOD JUL ALLA!


Pöss Häjj!


god jul  

Ovido - Quiz & Flashcards