Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Fredag och jag år peppad!

Av Sofia - 21 augusti 2009 17:06

Ja peppad 'är jag, men det har juh med morgondagens stundande partajj att göra. ååhh PEPP PEPP vill ha lördag IDAAAAAAAAAAAAAG!

 

jaja den som väntar hehe och det ska bli så kul! mest roligt ska det bli att se alla som klätt ut sig hehe jag gillar juh det där med utklädnad jag heheh :D

 

Ida har jag jobbat 7-12 sen vart det en sväng på birsta med fam. Holmsten/ vikdal :) trevligt trevligt :) och oliver är juh en gla skit som man bara vill klämma på och gosa med :D

 

Nä nu ska ja dra några varv med damsugarn för inmorrn ska jag ha en liten hotellverksamhet här på korstavägen :) Inte varje dag det kommer gäster från umeå inte nej nej så nu ska ja grejja så blir det bra :)

 

Sen kommer älsklingen oxå och myser med mig :) ska se om vi hittar nån bra film att se i detta tråkväder mn samtidigt är det skölnt med sånna här egn dagar för då kan man sitta inne och bara mysa med gott samvete :) heeheh annars brukar det juh vara  att man får panik om man är ledig och det är fin väder och man sitter inne hehehe

 

ajja nu blire till att poppa nån bra musik och göra ett ryck! 

 

Ha en kalas bra helg alla! Bilder kommer efter helgens partajj :)

 

Pöss Häjj

 
 
Gubben :)

Gubben :)

4 december 2009 14:44

Tycker att det är lite dålig uppdatering här :)

http://ArnoldTheOneAndOnly.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards