Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Sofia - 3 januari 2008 14:26

Hej alla härliga damer och män!


Vilket underbart väder det är ute :) huuuur mysigt som helst! Det är nu man skulle haft en bra film, en härlig man, en stor filt och krupit ner under den och myst till det i soffan, ja en film, en filt odh en soffa har jag 3 utav 4 är ju inte så dåligt mn ändå inte bäst. Ja vi få la se hur det blir med det hahahahah


Jobb imorrn känns skönt att jobba igen, mn det har varit bra jävla skönt att vare ledig dessa dar med :) det var juh jag värd.


Ska snart åka hem till mamma och pappa och surra med dom lite om allt som händer och sker.

 Det här kommer bli såååå bra :) känner på migatt 2008 kommer bli ett kanon år för familljen Ågren!


SKa no ta och tvätta de sista tvätten jag lämnade hos dom, man måste juh ha rena kläder :D


Nä en dusch på det här så kanske man blir av med knullruffset och känner sig som en människa igen :)


ja just jah måste juh åka till Anna och hämta mitt vin och mina grejjer så man är redo för Vårgårda resan:) fick även höra att de va en tjej som mfick för sig att köpa en ny bil. det gillade juh jag :)


Nu hr min elsy darling lämnat mig för vårgårda buuhuu, Miss You

Men ja  kommer om en vecka så BE Ready! mooohahahahah


Nä ska ta mig en simtur nu vi höres!


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards