Alla inlägg den 15 november 2007

Av Sofia - 15 november 2007 23:10

Ja då var man hemma då, skönt skönt.


Vart en sväng till birsta med mamma när hon kom. Skojj va juh det, fick inhandla ett par nya stövlar och en skit snygg klänning.


Så nu får ni passa er för nu kommer jag att vara tjejen alla män vill ha och tjejen alla kvinnor vill va! Häääärligt!


nu ska här kollas på en av filmerna som kom med posten idag


Nattinuffsan!


Puss Hej

Av Sofia - 15 november 2007 15:39

 Jag vill börja med att tacka min kära vän Elin för de fina orden hon skrivit. Du Är Guld Värd Gumman *Love U*


Jaha då var man blogg innehavare då. Trodde faktiskt att jag itne skulle bli det men vissa tjatar juh :P hahaha skojja bara


Kan juh vara skojj med blogg antar jag, får väll se bara om man har nått att skriva om.


Händer inte så mycket i mitt liv just nu, mn året är juh snart slut så då får vi se vad som kan tänkas komma, mm det får vi .


Har varit ledig nu i 3 dagar och det har varit sååå skönt mn imorrn är det jobb och det ska bli minst lika skönt, man blir hyffsat rastlös av att bara sitta hemma och fundera ihjäl sig. Jag är en sån som tänker på saker om och om igen och till slut har jag tänkt sönder saker och ting. Sån är jag och därför ska det bli skönt att få jobba och inte tänka så mycke på allt som händer och sker. Fundera är juh bra mn inte så mycket som jag gör hahaha well well shit happens people!


nä man kanske ska ducha och göra sig klar ska till mina päron ikväll och fixa med lite papper och käka midda. Var länge sedan jag träffade dom nu, saknar dom som fan mn ikväll får jag träffa dom :) wiiie


Nä nu ska jag gå och leka blötdjur i mitt badkar, lät inte lika mysigt som jag trodde mn skit samma hahaaa


Puss på murra

Av Sofia - 15 november 2007 15:36

Till dej sofia så att jag får läsa lite dom dagarna vi inte hinner prata så mycket med varandra!


älskar dej!

Ovido - Quiz & Flashcards